Betrekken en betrokken houden

Betrekken en betrokken houden

Betrekken en betrokken houden

Communicatie en informatie over activiteiten

Betrokkenheid maak je mogelijk door de stichting een gezicht te geven. Weten buitenstaanders wat jouw stichting doet? En wat de medewerkers drijft? Hier volgen enkele middelen die hierbij helpen:

  • Social media: Denk bij communicatie aan verschillende digitale vormen, zoals Twitter, Facebook en LinkedIn. Deze dienen voor persoonlijke verhalen over jouw stichting.
  • Website inrichten op verschillende vormen van betrokkenheid: Wie voelt zich thuis op je site? Is de site alleen gericht op ‘klanten’? Of kan je ook zien welke functies/taken ingevuld moeten worden?
  • Weten wie iets kan: In sociale media wordt voortdurend gewerkt met profielen. Ook een stichting kan een profiel aanmaken. De openheid en toegankelijkheid van sociale media maakt het mogelijk om mensen uit de doelgroep snel op te zoeken en doeltreffend te benaderen.
    0
    Je winkelwagen