Activiteiten

Activiteiten ter promotie van uw organisatie en evenementen om extra inkomsten voor uw vereniging of stichting te genereren

Haal winst uit uw verkoopactie

Verkoopacties zijn de meest gebruikte manier om extra geld voor uw organisatie te verdienen. Ieder jaar maken duizenden clubs, verenigingen, kerken, scholen, koren en stichtingen hiervan gebruik en er worden vele euro's opgehaald. Om winst uit uw verkoopactie te halen is een goede voorbereiding het halve werk.

Een professioneel congres organiseren

Uw organisatie wil een congres of andere grote bijeenkomst opzetten om kennis met uw leden of belanghebbenden te delen of ideeën uit te wisselen over zaken die u bezighouden. Waar moet u op letten? Deze checklist van Congresbureau CommGres biedt u de basisbeginselen voor congresorganisatie.

Gastsprekers uitnodigen

Nodigt u op een evenement of jaarvergadering een gastspreker uit, dan komt daar meer bij kijken dan alleen vragen of deze persoon wil spreken. Waar moet u rekening mee houden bij het uitnodigen van gastsprekers?

Deelnemen aan beurzen

Voor uw organisatie zijn er vele beurzen en evenementen waar u aan deel kunt nemen of die u zelf kunt organiseren. Denk aan jaarmarkten, sportbeurzen, hobbybeurzen, braderieën en inzamelingsmarkten. Bedenk van tevoren goed of het deelnemen aan beurzen rendabel genoeg is voor uw organisatie.

Evenementen organiseren

Een toernooi, open dag, ledenbijeenkomst, een benefiet(concert); uw organisatie heeft waarschijnlijk regelmatig te maken met evenementen. Bij het organiseren van een evenement is er een aantal belangrijke punten waar u aan moet denken.