Wat is Stichting.nl?

Stichting.nl voor bestuurders

Stichting.nl is er voor bestuurders, vrijwilligers en andere betrokkenen bij stichtingen in Nederland.

De diensten van stichting.nl helpen op een professionele manier te besturen op alle gebieden:

• Bestuurswisseling
  • Statuten en aansprakelijkheid
  • Belastingen en financiën
  • Vrijwilligers en betaalde medewerkers

Wat doen we voor jou?

Stichting.nl heeft als doel om bestuurders van stichtingen op praktische wijze bij hun bestuursactiviteiten te ondersteunen. Alle informatie voor bestuurders is verzameld op één website.

Daarnaast kunnen abonnees exclusief gebruikmaken van telefonisch advies. Je kunt je vragen stellen aan de helpdesk, een unieke service. Ook hebben abonnees onbeperkt toegang tot juridische documenten en white papers.

Je kunt met jouw stichting abonnee worden. Het abonnement loopt steeds per kalenderjaar. Maak ook de stap naar verdere professionalisering!

Van wie is stichting.nl?

De website stichting.nl is een activiteit van BV Notarian. Onder deze onderneming vallen bijvoorbeeld ook Verenigingen.nlDoeHetZelfNotaris.nl en DoeHetZelfMakelaar.nl