Aanmelden als lid van Stichting PRO

Met Stichting Pro beschikt jouw stichting over een enorm reservoir aan professionele ondersteuning. Je hebt dan onbeperkt gratis toegang tot:

• juridische documenten
  • modelbrieven
  • gebruik van de helpdesk, zowel online als telefonisch

Kosten en Voorwaarden

Je kan het hele jaar door lid worden, gebruik het onderstaande formulier voor aanmelden. Wij rekenen af in januari. Word je in de loop van het jaar lid? Dan betaal je naar rato tot het einde van het jaar.

Wil je opzeggen? Gebruik dan het opzegformulier. Opzeggen kan altijd tot 1 december van het lopende jaar. Een jaarabonnement kost 72 Euro inclusief BTW. Dat is dus slechts 6 euro per maand.

Juridische documenten

Een selectie van juridische documenten die van belang zijn voor een stichting. Denk daarbij aan een sponsorovereenkomst en dergelijke. Ook zijn er documenten die je helpen de interne organisatie te reguleren. Er is een bestuursovereenkomst, een vrijwilligersovereenkomst, een declaratieregeling en nog enkele documenten. Ook zijn er arbeidsovereenkomsten en stageovereenkomsten. Natuurlijk is er een model van een Huishoudelijk Reglement.

Kortom, je treft alle juridische documenten aan die jouw organisatie verder kunnen professionaliseren. Bovendien, ons team van juristen zorgt dat deze documenten actueel en up tot date blijven. Regelmatig voegt de redactie nieuwe documenten toe, zoals na de invoering van de AVG. Met een abonnement ben je dus zeker van goede juridische documenten voor jouw vereniging. De redactie is in handen van www.overeenkomsten.nl.

Modelbrieven

Er staan een grote reeks brieven voor je klaar. Formulieren die je kan gebruiken, zoals declaratieformulieren. Bovendien, heb je behoefte aan een model dat er niet bij staat? Vraag het ons en de redactie kijkt of ze het kunnen maken.

Helpdesk

De helpdesk geeft gratis antwoorden op vragen. Je kan de vragen stellen met het contactformulier. Daarna krijg je altijd binnen drie dagen antwoord. Je moet je dus als stichting eerst aanmelden voordat je antwoord kan krijgen. Heb je een serieus juridisch geschil? Dan kunnen we je alleen in algemene zin helpen. De helpdesk is een eerstelijns ondersteuning.